روغن حیوانی
خانه / روغن حیوانی / عرضه روغن حیوانی گاوی اصل

عرضه روغن حیوانی گاوی اصل

روغن حیوانی یکی از مفید ترین و پرطرفدارترین انواع روغن است، این روغن به واسطه ی حرارت دادن کره گاوی یا گوسفندی و جدا کردن ذره های جامد و لبنی از روغن به دست می آید و دارای طعمی عالی و عطری بسیار خوب است، ما به عنوان مرکز عرضه روغن حیوانی گاوی اصل در این مطلب به فواید روغن حیوانی اصل و قیمت روغن گاوی می پردازیم.

عرضه روغن حیوانی گاوی اصل

فواید مصرف روغن حیوانی گاوی

فواید مصرف روغن حیوانی گاوی همان گونه که در آغاز مطلب به صورت مختصر اشاره کردیم، روغن حیوانی گاوی به خاطر گستردگی استفاده و مزایای بسیارش یکی از محصولات پرطرفدار است و در بین عموم مردم جایگاهی ویژه دارد،این روغن طبق تاکید و تایید کارشناسان حوزه ی سلامت در زمینه ی سلامت جسمانی و مقابله با بیماری ها مزایا و فواید بسیار زیادی دارد.

ما در این قسمت برخی از مهم ترین فواید روغن حیوانی گاوی را ذکر خواهیم کرد:

  • روغن گاوی دارای کالری و پروتئین زیادی است و یک منبع غنی انرژی برای تامین نیاز بدن مخصوصا در افراد ورزشکار و افراد دارای فعالیت بدنی بالا می باشد.
  • کلسیم موجود در روغن گاوی، مصرف مداوم این ماده ی غذایی را تبدیل به یک گزینه ی عالی برای افزایش کیفیت استخوان ها کرده است.
  • ارزش غذایی بالا و طبع گرم این ماده ی مغذی در رفع ضعف جسمی،افزایش میل جنسی و بهبود کارکرد سیستم دفاعی بسیار مفید واقع می شوند.
  • این روغن کلسترول خون را به هیچ وجه افزایش نمی دهد و یک جایگزین مناسب برای دیگر انواع روغن خواکی است. 
  • گفتنی است که این نوع از روغن باعث افزایش کمی و رشد کیفی شیر مادران و کمک به تغذیه بهتر کودک می شود.
  • روغن حیوانی گاوی تنها فرآورده ی لبنی ارگانیکی است که به دلیل نداشتن ذرات جامد لبنی و لاکتوز، برای افرادی که معده های حساسی دارند نیز ضرری ندارد.

قیمت روز روغن حیوانی گاوی

قیمت روز روغن حیوانی گاوی اگر شما مخاطب گرامی تصمیم به خرید و استفاده از روغن حیوانی گاوی دارید و اگر می خواهید با گنجاندن این ماده ی غذایی ارزشمند قدمی اساسی در راستای تضمین سلامت خود و خانواده ی خود بردارید و اگر در پی اطلاع از قیمت روز روغن حیوانی گاوی با کیفیت و درجه یک هستید، ما به عنوان مرکز عرضه ی روغن گاوی این افتخار را نصیب خود کرده ایم که خدمت شما اعلام نماییم که انواع مختلفی از روغن گاوی باکیفیت را در سایت فروشگاه خود عرضه نموده ایم.

خریداران محترم می توانند با ورود به سایت فروشگاه ما از تمامی روغن های گاوی ارائه شده توسط ما دیدن نمایند و از قیمت روز هر کدام از این محصولات مطلع شوند و پس از آگاهی از ویژگی های خاص هر محصول،روغن گاوی مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایند.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مدیر فروش: خانم صیفی
شماره همراه: 09185664537
کانال تلگرام: roghanhana@

درباره ی talia

مطلب پیشنهادی

بازار روغن حیوانی تهران

بازار روغن حیوانی اعلا در تهران

فروش عمده روغن حیوانی توسط بازرگانی هانا در بازار روغن حیوانی تهران، شیراز، اصفهان، کرمانشاه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام